Symbolenspel: Fantasietraining  

HOOFDPAGINA SYMBOFANT


  4.Oren Inspoelen - 3.Hopzak en Muziekdoos - 2.Extirpatie - 1.Rijmeester


1 - 3

Het Symbofantproject

heeft als

hoofddoelstelling het

trainen van de soepele geest in de zin van het speels kunnen omgaan met fantasie en symboliek. Deze soepele geest zou in goedgetrainde toestand beter in staat kunnen zijn om een goede communicatieband te kunnen opbouwen met het bewustzijn in droomtoestand. Door de 'taal' van het beeld beter te leren begrijpen en daarmee vaardig te kunnen spelen wordt het wellicht ook makkelijker om interactiever het droombewustzijn met haar vaardigheden te benaderen, en dan wellicht niet alleen maar in de droomtoestand. Buiten dit experimentele aspect hoop ik ook dat het project gewoon lollig is om te doen.

De basisprikkels zijn de willekeurige woordkeuze mogelijkheid van de digitale versie van de Dikke van Dale en de daarbij horende google-decade, oftewel de tiende link die wordt getoond bij het intypen van het woord. Op basis van deze twee prikkels laat ik mijn fantasie de vrije loop.

Klik voor de symbofanten op de nummertjes in de zijbalken.

2 - 4

electrische brief